Facebook

Klantenservice

MyUnderwear24 verkoopt uitsluitend ondergoed van gekende merken aangekocht bij de officiële verdelers van deze merken. Hierdoor staan wij garant voor de hoogstaande kwaliteit van de door ons aangeboden producten. Bij MyUnderwear24 kan u ondergoed voor dames en heren online kopen van topmerken als Bjorn Borg, Calvin Klein, Diesel, Tommy Hilfiger, Hom, Schiesser, Sloggi, Dim, Triumph, Claesen's, Marc O'Polo, Odlo, Jack&Jones, Olaf Benz, Pieces en Eminence en nog veel meer.
 
Naast ondergoed bieden wij ook een ruim keuze aan kousen voor dames, herenkousen en panty's voor dames. Bovendien hebben wij in het voorjaar ook een uitgebreide collectie in zwembroeken voor heren.

Bij MyUnderwear24 kan u uw ondergoed online bestellen. Voor elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Deze e-mail bevat alle details van uw bestelling zoals de bestelde producten, de hoeveelheden, de prijs, het afleverdres, het facturatieadres enz.

Via 'Mijn account' kan u op elk moment een factuur afdrukken van uw bestelling.

MyUnderwear24 garandeert steeds de prijzen en aanbiedingen zoals ze zijn afgebeeld op de website. Alle prijzen worden vermeld inclusief 21 % BTW.
Bij MyUnderwear24 kan u steeds ondergoed kopen aan een voordelige prijs. Let op de afgeprijsde producten en devoordeelpacks. Deze producten kan u eenvoudig terugvinden via de linkerbalk "Selectie verfijnen".

Dankzij een SSL certificaat geverifieerd door Comodo zijn al uw gegevens bij MyUnderwear24 strikt beveiligd. Zo blijven uw gegevens steeds vertrouwelijk en niet leesbaar door derden. Deze SSL beveiliging is zichtbaar op het moment dat u start met de afrekening in de adresbalk waar het webadres wordt voorafgegaan door de vermelding https:// en de afbeelding van een hangslot.

Alle online betalingen gebeuren via Ingenico. Het Ingenico platform voldoet aan de strengste internationale veiligheidsnormen voor online betalingen. Voor meer info zie www.ingenico.be. 

U kan online betalen met een Visa- of Masterkaart, via de Bancontact/Mister Cash betaalknop of de Belfius Pay Button. Nederlandse klanten kunnen ook betalen via Ideal. Uw bestelling wordt behandeld van zodra we akkoord krijgen van de instelling voor de beveiligde bankbetaling en Ingenico. Dit laatste neemt gewoonlijk slechts enkele minuten in beslag. 

Daarnaast kan u ook betalen per overschrijving. Indien u kiest voor deze betaalwijze wordt het rekeningnummer en het te betalen bedrag meegedeeld in de e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Wij behandelen uw bestelling van zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening komt. Doordat het betalingsverkeer tussen banken doorgaans wat meer tijd vraagt kan dit enkele dagen duren. 

Voor betalingen per overschrijving van buiten België bent u, door de regelingen met betrekking tot internationale betalingen vanuit de banken, verplicht ons IBAN en BIC nummer te vermelden bij uw betaling.

Betalingsgegevens: 

N.V. Ticom
Alsembergsesteenweg 9
1500 Halle

Rekeningnummer Belfius 068-8895009-39

IBAN BE13 0688 8950 0939

BIC  GKCCBEBB 

Alle via MyUnderwear24 verkochte producten zijn op voorraad in onze magazijnen.
 
Bestellingen met leveradres in België doorgegeven op werkdagen vóór 14 u worden, indien online betaald, nog dezelfde dag verzonden via Bpost en, bij een normale werking van Bpost, de volgende werkdag geleverd op het verzendadres.
Bestellingen met leveradres in Nederland doorgegeven op werkdagen vóór 13 u worden, indien online betaald, nog dezelfde dag verzonden via PostNL en, bij een normale werking van PostNL, de volgende werkdag geleverd op het verzendadres.
 
Bestellingen betaald per overschrijving worden onmiddellijk verzonden van zodra het betaalde bedrag op onze rekening komt.
 
Voor leveringen buiten België en Nederland komen er 1 à 2 (voor Luxemburg) tot 5 werkdagen bij bij de voorgaande levertermijnen.
 
Indien een product uitzonderlijk niet of onvoldoende in voorraad is laten wij u via e-mail een latere leveringsdatum weten. Mocht u niet akkoord gaan met de vertraging kan u natuurlijk uw bestelling wijzigen of annuleren. In dat geval betalen wij u de geannuleerde bestelling terug of wordt bij een gewijzigde bestelling het mogelijks teveel/te weinig betaalde bedrag teruggestort/bijkomend gefactureerd.
 
Mocht, in geval van problemen bij de bezorger, de leveringsdatum met 15 werkdagen overschreden worden vragen wij u ons hiervan te informeren via e-mail. In dat geval kan u uw bestelling annuleren en storten wij u binnen de 10 werkdagen het betaalde bedrag terug op uw rekening.
 
Mocht, in geval van leveringsproblemen bij de leverancier, de leveringsdatum met 15 werkdagen overschreden worden wordt u hiervan door ons geïnformeerd via e-mail. In dat geval kan u uw bestelling annuleren en storten wij u binnen de 10 werkdagen het betaalde bedrag terug op uw rekening.

Voor bestellingen van ondergoed met leveradres in België:

  • is de verzending gratis indien de waarde van de bestelling € 30 of meer bedraagt
  • betaalt u € 3,95 verzendkosten indien de waarde van de bestelling kleiner is dan € 30

Voor bestellingen met leveradres in Nederland:

  • is de verzending gratis indien de waarde van de bestelling € 35 of meer bedraagt
  • betaalt u € 4,95 verzendkosten indien de waarde van de bestelling kleiner is dan € 35

Voor bestellingen met leveradres in Luxemburg:

  • is de verzending gratis indien de waarde van de bestelling € 40 of meer bedraagt
  • betaalt u € 5,95 verzendkosten indien de waarde van de bestelling kleiner is dan € 40

Voor bestellingen met leveradres in FrankrijkDuitsland en Groot-Brittannië:

  • is de verzending gratis indien de waarde van de bestelling € 50 of meer bedraagt
  • betaalt u € 7,95 verzendkosten indien de waarde van de bestelling kleiner is dan € 50

Voor bestellingen met leveradres in alle andere EU landen:

  • is de verzending gratis indien de waarde van de bestelling € 70 of meer bedraagt
  • betaalt u € 9,95 verzendkosten indien de waarde van de bestelling kleiner is dan € 70

Gelieve ons te contacteren voor verzendingen buiten de Europese Unie.

Voor levering in België heeft u via Bpost de keuze uit volgende verzendwijzen:

  • Thuislevering: de postbode levert uw pakje de volgende werkdag thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Indien er niemand aanwezig is wanneer de postbode langskomt krijgt u een zendingsbericht in uw brievenbus. U kan dan kiezen om het pakket op te halen in een postkantoor in de buurt of u kan bellen om het gratis een tweede keer te laten aanbieden wanneer u u wel aanwezig bent.
  • Ophalen bij een Bpost postpunt: u laat uw pakje de volgende werkdag afleveren in één van de 1100 postkantoren of postpunten en haalt het daar af op het moment dat u het beste past. U kan het postkantoor of postpunt kiezen via de zoekmotor die u bij het bestelproces op onze website te zien krijgt. Hierin ziet u ook alle praktische info zoals de openingsuren en de ligging met adres en plannetje. Van zodra uw pakje daar geleverd is wordt u verwittigd via sms of email.
  • Ophalen bij een Bpost 24/7 pakketautomaat (Cubee): u laat uw pakketje de volgende werkdag leveren in één van de Bpack 24/7 pakketautomaten. U vindt deze op een aantal drukbezochte plaatsten verspreid over België via de zoekmotor die u bij het bestelproces op onze website te zien krijgt. Van zodra uw pakje beschikbaar is in het gekozen pakjesautomaat wordt u verwittigd via sms of email.

Bij al deze verzendwijzen in een Bpack pakket kan u uw pakket online opvolgen via www.bpost.be/track.

Voor levering in Nederland heeft u via PostNL de keuze uit volgende verzendwijzen:

  • Thuislevering: de postbode levert uw pakje de volgende werkdag thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Indien er niemand aanwezig is wanneer de postbode langskomt, zal de postbode het pakketje proberen te leveren bij je buren. Als ook dat niet lukt, krijgt u een zendingsbericht in uw brievenbus en probeert de postbode de volgende dag opnieuw of wordt je pakketje op een PostNL locatie in jouw buurt afgeleverd.
  • Ophalen bij een PostNL locatie: u laat uw pakketje de volgende werkdag leveren bij één van de PostNL locaties. U vindt deze op een aantal drukbezochte plaatsten verspreid over Nederland via de zoekmotor die u bij het bestelproces op onze website te zien krijgt. Van zodra uw pakje beschikbaar is in de gekozen PostNL locatie wordt u verwittigd via email.

Voor leveringen in alle andere EU landen: verzending met een Bpack world pakket

  • Levering bij u thuis of op een ander adres naar keuze
  • Handtekening bij ontvangst
  • In geval van afwezigheid krijgt u een zendingsbericht in uw brievenbus en kan u uw pakket ofwel afhalen in een afhaalpunt ofwel kan u het gratis een tweede keer laten aanbieden
  • Online opvolging van uw pakket via www.bpost.be/track

U kan de status van uw bestelling op elk moment opvolgen door in te loggen via "Mijn account". Daarnaast kan u ook steeds nakijken welk model van ondergoed u in het verleden heeft gekocht. Op die manier kan u makkelijk eenzelfde product bijbestellen.

Tijdens het verwerken van uw bestelling wordt u systematisch op de hoogte gehouden via mail. Zo ontvangt u een mail bij ontvangst van de bestelling, indien u betaalt per overschrijving een mail met de factuur en een mail wanneer uw pakket wordt verzonden.

Omruiling:

Omruilen is geen enkel probleem, indien dit gebeurt binnen de 14 kalenderdagen na levering. Omruilen kan enkel indien uw artikel(en) niet gedragen is (zijn), en indien alle kartonnen aanhanglabeltjes en de originele verpakking onbeschadigd teruggestuurd worden.

Voor een omruiling volgt u volgende 4 stappen. Zo bent u zeker dat alles vlot en naar wens verloopt.

  1. U mailt ons via info@myunderwear24.be, en meld welke artikel(en) en desbetreffende maat u wenst om te ruilen.

  2. Ten laatste de eerstvolgende werkdag sturen we u een mail terug met een Bpost retourlabel. Om de retourkost voor u zo laag mogelijk te houden bieden wij dit label aan tegen een gunstig tarief van €4.95. Dit bedrag wordt verrekend bij de terugbetaling van uw geretourneerde artikel(en).

  3. U plaatst een nieuwe bestelling met uw gewenste vervangartikel(en). Wij helpen u met plezier verder met ons deskundig advies. Indien nodig, kunnen wij u in voorgaande mail éénmalig een promotiecode voor gratis verzending bezorgen. Zo hoeft u geen extra verzendkosten te betalen bij uw nieuwe bestelling. Van zodra we uw bestelling en betaling ontvangen hebben, verzenden we uw bestelling.

  4. Bij ontvangst van uw retourzending storten wij het bedrag van uw geretourneerde artikel(en) verminderd met €4.95 ten laatste binnen 14 dagen terug. Op de dag van de terug storting, sturen wij u nog een mail ter bevestiging.

Herroeping en retour:

Uw bestelling herroepen en de artikelen retourneren is geen enkel probleem, indien dit gebeurt binnen de 14 kalenderdagen na levering. Retourneren kan enkel indien uw artikel(en) niet gedragen is (zijn), en indien alle kartonnen aanhanglabeltjes en de originele verpakking onbeschadigd teruggestuurd worden.

Voor een retour volgt u volgende 3 stappen. Zo bent u zeker dat alles vlot en naar wens verloopt.

  1. U mailt ons via info@myunderwear24.be, en meld welke artikel(en) en desbetreffende maat u wenst om te retourneren.

  2. Ten laatste de eerstvolgende werkdag sturen we u een mail terug met een Bpost retourlabel. Om de retourkost voor u zo laag mogelijk te houden bieden wij dit label aan tegen een gunstig tarief van €4.95. Dit bedrag wordt verrekend bij de terugbetaling van uw geretourneerde artikel(en).

  3. Bij ontvangst van uw retourzending storten wij het bedrag van uw geretourneerde artikel(en) verminderd met €4.95 ten laatste binnen 14 dagen terug. Op de dag van de terug storting, sturen wij u nog een mail ter bevestiging.

Via "Mijn account" kan u ten alle tijde uw persoonlijke gegevens nakijken of aanpassen. Op die manier beheert u zelf uw gegevens en kunnen wij uw bestellingen steeds volgens uw wensen afhandelen.

MyUnderwear24 biedt ondergoed aan van gekende en betrouwbare merken. Op die manier garandeert MyUnderwear24 de kwaliteit van de geleverde producten.

Mocht na levering toch blijken dat een product fabricagefouten vertoont vragen wij u dit product terug te sturen en sturen wij u zonder verzendkosten een nieuw product (hetzelfde product of in overleg bepaald alternatief product) ter vervanging. Wij betalen u binnen de 10 werkdagen de verzendkosten voor het teruggestuurde product terug.

Wij vragen u deze onregelmatigheid onmiddellijk bij ontvangst te melden.

Indien u op de hoogte wil blijven van onze nieuwigheden in ondergoed en onze regelmatige acties of promoties kan u zich inschrijven op onze nieuwsbrief.

Mocht u nadien wensen onze nieuwsbrief niet meer te ontvangen kan u zich steeds uitschrijven via "Mijn account".

Bij MyUnderwear24 hechten we veel belang aan het beschermen van uw privacy.  Daarom willen we u zoveel mogelijk informeren, respecteren en de controle geven over wat er met persoonsgegevens gebeurt.

We willen ze veilig en respectvol als een goede huisvader beheren en gebruiken.  Zo kunnen we u beter van dienst zijn en een zo goed mogelijke ervaring bieden.

We vertrekken vanuit het principe dat iedereen controle moet hebben over zijn persoonsgegevens, en dat iedereen het recht heeft om een deel hiervan niet met ons te delen.

Natuurlijk verbinden wij ons ertoe uw gegevens nooit door te geven aan derden. 

Neem gerust de tijd om ook ons Privacy beleid, Cookie beleid en onze Algemene voorwaarden door te nemen. Hierin vindt u alle informatie over welke persoonsgegevens we verzamelen, waarom en hoelang.